سه شنبه 08 مرداد 92, 20:35
خواهش می کنم امید جان .
عکس دختره رو هم از گوشی ام پاک کردم و امشب باش تمام می کنم .
به دفعات زیادی تصمیم گرفتم که دیگه با هیچ دختری دوست نشم .اما هر دفعه دوباره با یکی دوست شدم .
یعنی می شه...
سه شنبه 08 مرداد 92, 14:37
اگه یک خانواده ای داشتم که از نظر فرهنگی شبیه خودم بودند یا حداقل باورهامون به هم نزدیک بود خیلی زندگیم بهتر بود . یک چیز دیگه درسته که از خیلی از رفتار های پدر ومادرم بدم می یاد ولی خودشون رو دوست...
سه شنبه 08 مرداد 92, 10:55
Quote]
ارتباطتت با خانوادت چطوره ؟
تا به حال پیش اومده که با مامان و بابات و اعضای خانواده برین بیرون تفریح ؟
مهمونی و دوره های خانوادگی دارین ؟
رفت و آمد با عمو ، عمه ، خاله ، دایی ، دارین ؟...