پنجشنبه 03 مرداد 92, 16:28
دیگه هیچ وقت خودمو درگیر این روابط نمیکنم.روابطی که حس میکنی رو هوایی و هیچی مشخص نیست.دیگه هیچ وقت نمیخوام این اشتباهو تکرار کنم...اگر برگرده نه ادامه ی رابطه رو ابدا قبول نمیکنم.چون یکبار غرورمو...
پنجشنبه 03 مرداد 92, 15:43
نخواستم ارزش خودمو بیارم پایین چیزی که با التماس به دست میادو اصلا نمیتونم بپذیرم.اگر الان التماس میکردم باید بعدا سرکوفت میخوردمو تحقیر میشدم .3سال همدیگه رو میشناختیم ایشون گفتن که من رو دوست دارن...
پنجشنبه 03 مرداد 92, 14:54
من دختر
21
اونم21
بدون دلیل.فقط هر چی دلش میخواست گفت و رفت.در مقابل حرفاش با اینکه هیچکدوم درست نبود هیچی نگفتم چون میدونستم نمیشه طرز فکرشو عوض کرد.فقط سکوت کردم و هیچی نگفتم