ازت ممنونم برام دعا كن عزيزم.كه بهترين تصميمو بگيرم
ازت ممنونم برام دعا كن عزيزم.كه بهترين تصميمو بگيرم
ممنونم دوست خوبم حرفات خيلي آرامش بخش بود از وقتي اينطوري گفته بود و باهاش حرف ميزدم فقط عذاب وجدان دارشتم و اصلا ديگه برام مثل سابق نبود با اينكه دلم ميخاد همه چي درست بشه اما يه دفعه كه تنهام گذاشت...