دلنشین جان نمیگم متاسفم چون فکر کنم همون بهتر که تموم شد.چون منم یه مادربزرگ سلطه گر دارم که اصلا نگو و نپرس با اینکه مادرم با پدرم مشکلی نداشت ولی واقعا مادرم رو طی این سالها زجر کش کرده هنوزم دست...