دلنشین جان نمیگم متاسفم چون فکر کنم همون بهتر که تموم شد.چون منم یه مادربزرگ سلطه گر دارم که اصلا نگو و نپرس با اینکه مادرم با پدرم مشکلی نداشت ولی واقعا مادرم رو طی این سالها زجر کش کرده هنوزم دست...
دلنشین جان نمیگم متاسفم چون فکر کنم همون بهتر که تموم شد.چون منم یه مادربزرگ سلطه گر دارم که اصلا نگو و نپرس با اینکه مادرم با پدرم مشکلی نداشت ولی واقعا مادرم رو طی این سالها زجر کش کرده هنوزم دست...