دوشنبه 13 خرداد 92, 17:16
سلام medaso ممنون
ولی متوجه نمیشم دوسش داشتی ؟نداشتی ؟ الکی باهاش دوس شده بودی؟!
- - - Updated - - -
سلام kamrava ممنون بابت نظرت
دیگه اصن هیچ برداشتی ندارم کلاً...فقط زمان مشخص میکنه...
...
شنبه 28 اردیبهشت 92, 01:28
تا حالاش هروخ ذهنم زیاد مشغولش میشه حواسمو پرت میکنم
خیال پردازی نکردم چون عواقبشو میدونم ،باید با واقعیات زندگی کرد
کاملاً معمولی برخورد میکنم گفتم قبلاً فک نمیکنم فهمیده باشه که بهش علاقه دارم...
شنبه 28 اردیبهشت 92, 00:58
سلام آقا صابر ممنون از راهنماییت
به نظر من کار درستی نمیکنین که نمیگین بهش اونم حق داره بدونه که دوسش دارین شاید اونم مثل من فک کنه اینجوری که اصن در حقش خوبی نمیکنین
من ادعایی در شناخت ایشون ندارم...
چهارشنبه 25 اردیبهشت 92, 19:58
سلام آسمانی عزیز ممنونم که وقت گذاشتی
ولی اینجوریام که میگی نیستش
منطقی فکر میکنم و جنبه های منفی قضیه رو هم میبینم مثلاً اینکه فاصله ی شهرهامون خیلی زیاده و احتمالاً اختلاف فرهنگی وجود داره
شما...