چهارشنبه 22 خرداد 92, 22:25
در مورد تیپ من ایشون بهم گفتن اگه شما حجابت رو کاملا رعایت کنی و مانتوی مناسب بپوشی یعنی همین جور که تو این چند بار دیدم میپوشین مشکلی ندارم و چندین بار هم بهم گفتن که به نظرشون ادم باید تاوان بده...
چهارشنبه 22 خرداد 92, 17:59
خیلی ممنونم که بهم کمک میکنید
این اقا 26 سال سن داره
ایشون از فامیل های یکی از دوستانم هستند و از اون طریق با خانوادشون از دور اشنایی دارم اما رفت و امد خانوادگی نداشتیم باهاشون
من طبق حرف خود این...
دوشنبه 20 خرداد 92, 23:38
دوستان،من یه سوال دارم ازتون میخوام کمکم کنید من 23 سال سن دارم اقایی ازم خواستگاری کردند و من چند جلسه با ایشون بیرون رفتم برای اشنایی البته از نظر خانوادگی با ایشون از طریق یه دوست اشنایی داشتیم و...
دوشنبه 19 فروردین 92, 15:44
سلام
دوستان من متاسفم که اشتباه کردم وحالا نمیدونم چه جور باید اسم تایپک رو عوض کنم
فکر میکنم اگر عنوان به تردید در پاسخ به خواستگار عوض بشه مناسب باشه یا نه؟