مرسی از همدردی شما سرکار خانوم شیدا.
مشکلاتم پیچیده است. یک جورایی ذاتی و لاینحل می بینم. اول مشکلات خودمه که یکی دوتا نیست. من تا به حال اگه بشمرم 11 تا مشاور رفتم و هیچ اتفاقی نیفتاده.
دارم...
مرسی از همدردی شما سرکار خانوم شیدا.
مشکلاتم پیچیده است. یک جورایی ذاتی و لاینحل می بینم. اول مشکلات خودمه که یکی دوتا نیست. من تا به حال اگه بشمرم 11 تا مشاور رفتم و هیچ اتفاقی نیفتاده.
دارم...
سلام
خیلی خیلی از سایتتون ممنونم. واقعا کمک دست آدمای بی بضاعتی مثل منه که زیر بار قسط و قرض دارم له میشم. من پر از مشکلم. خیلی خیلی. دارم میرم پیش مشاور. اگه پولم برسه.
اما از سایت شما هم خیلی...