همدردی در مورد دوستی مشاوره نمیده؟!!!!! پس چرا اسمشو گذاشتین همدردی؟!!! خیانت فقط بعد از ازدواج معنا پیدا میکنه؟!!! واسه خودم متاسفم که به شما مراجعه کردم!
همدردی در مورد دوستی مشاوره نمیده؟!!!!! پس چرا اسمشو گذاشتین همدردی؟!!! خیانت فقط بعد از ازدواج معنا پیدا میکنه؟!!! واسه خودم متاسفم که به شما مراجعه کردم!
من تقریبا 1ساله که با آقایی دوستم. رابطمون خیلی جدی بود. اما چند وقت پیش فهمیدم که به من خیانت کرده، یعنی خودش بهم گفت و از کاری که کرده بود بد جوری پشیمون بود. از طرفی قبل از اینکه به من بگه که این...