سلام دوستان
موضوعی سال هاست منو عذاب میده اما بهش فکر نمیکنم اخیرا
بعدش چون تو انتخاب خاستگارهام خیلی تعلل میکنم فکردم شاید این موضوع ناخوداگاه مانعم میشه
حالا مساله من:
من دختر مذهبی هستم...
سلام دوستان
موضوعی سال هاست منو عذاب میده اما بهش فکر نمیکنم اخیرا
بعدش چون تو انتخاب خاستگارهام خیلی تعلل میکنم فکردم شاید این موضوع ناخوداگاه مانعم میشه
حالا مساله من:
من دختر مذهبی هستم...
سلام
دقیقا مثل حسی که من به پسری که خیلی دوسم داشت دارم احساس میکنم تو این 5 سال هیچ حس اون مدلی بانمک دل ریش کن بهش نداشتم و الانم هرچی سعی میکنم ندارم
فقط دوسش دارم چون با ارزشه برام براش...