سه شنبه 03 بهمن 91, 11:27
نمی دونم چی بگم عزیزم وقتی شوهرت انقد وقیحانه در این مورد حرف میزنه از دست بعضی از این مردا.یکی ام مثل شوهر من ک دائم دنبال اینو اونه میگه عاشق منه!!!!!!!!
سه شنبه 03 بهمن 91, 09:56
سلام عزیزم کاش من هم حداقل به مرحله ای که تو توش هستی می رسیدم خسته شدم از این زندگی
http://www.hamdardi.net/images/www.hamdardi.com_2.net.jpg
نگو، خوش بحالت که بچه نداری طفلک پسر من که یا باید بشه...
سه شنبه 03 بهمن 91, 09:48
سلام عزیزم.ی سر به تاپیک من بزن.من همه جوره شرلیطم از شوهرم بهتره همکلاس بودیم ترم یک دانشگاه ازم خواستگاری کرد و 4سال طول کشید بهش ج مثبت بدم همه عالم و ادم میدونستن اما اون بهم خیانت کرد و منو شکست...