سلام.
من بعد ازدواجم از خونواده و زادگاهم خیلی دور شدم. اینجا که هستم هیچ فامیلی ندارم. فقط چندتا دوست دارم.
خانواده همسرم انسان های به شدت منفی نگر، تخریب گر و بدون هیچ تعادل اخلاقی هستند. در...
سلام.
من بعد ازدواجم از خونواده و زادگاهم خیلی دور شدم. اینجا که هستم هیچ فامیلی ندارم. فقط چندتا دوست دارم.
خانواده همسرم انسان های به شدت منفی نگر، تخریب گر و بدون هیچ تعادل اخلاقی هستند. در...