ممنون از دوستان گلم
از دیروز زیاد فکر کردم
حق با شماست-دیگه به این موضوع فکر نمیکنم-الانم پشیمون شدم چرا اینجور در مورد همسرم فکر میکردم
بازم از همدردی و راهنمایتان تشکر میکنم