با سلام
من خیلی به راهنماییتون احتیاج دارم
بعد از خواستگاری و اینکه نظر کلی خانواده ها نسبت به هم مثبت بود، ما دختر و پسر رو بدون محرمیت نامزد اعلام می کنیم و حدود 3و 4 ماه با هم بیرون برن و...
با سلام
من خیلی به راهنماییتون احتیاج دارم
بعد از خواستگاری و اینکه نظر کلی خانواده ها نسبت به هم مثبت بود، ما دختر و پسر رو بدون محرمیت نامزد اعلام می کنیم و حدود 3و 4 ماه با هم بیرون برن و...
واقعا از راهنماییتون متشکرم
من هم معتقدم که خانواده ها باید در جریان باشند ولی سوالم این بود که لازمه قبل از اینکه ما همو بشناسیم حتما یک جلسه خانوادش بیان خونه ما؟ آیا اگر فقط در جریان باشند کافی نیست؟
من منظورم از این 4 سال...