ممنون از همتون
مرسی که با هام حرف زدین
و نظراتتونو گفتین..من سردرگم شده بودم..
از نظر همتون استفاده کردم ..خودمم احساس می کنم که اشتباهه اما خدا بهم لطف بزرگی کرد اومدم اینجا
وقتی حرفامو نوشتم...
ممنون از همتون
مرسی که با هام حرف زدین
و نظراتتونو گفتین..من سردرگم شده بودم..
از نظر همتون استفاده کردم ..خودمم احساس می کنم که اشتباهه اما خدا بهم لطف بزرگی کرد اومدم اینجا
وقتی حرفامو نوشتم...