سلام عزیزم
من نمیدونم چرا ما زنا انقدر جلوی مردها نقطه ضعف نشون میدیم
من خودمم گاهی اینطوریم.من هم یک ساله شوهر کردم.اولا اینطوری بودم اما حالا بهتر شدم. یک ماه ازش دور باش
تلفن نکن
اس ام اس...
سلام عزیزم
من نمیدونم چرا ما زنا انقدر جلوی مردها نقطه ضعف نشون میدیم
من خودمم گاهی اینطوریم.من هم یک ساله شوهر کردم.اولا اینطوری بودم اما حالا بهتر شدم. یک ماه ازش دور باش
تلفن نکن
اس ام اس...
سلام.خانوم عزیز یکم سیاست داشته باش
هیچوقت به شوهرت شکایت نکن
همیشه هم باهاش آروم صحبت کن
کم کم درست میشه
تو خودت داری نقطه ضعف نشون میدی
بیخیال باش.
:72:
سلام پونه جان
اگر مردیه که بهت آرامش میده ترکش نکن. این طور مردها سخت پیدا میشن.
دوستش داشته باش و بهش محبت کن
به امید خدا مشکل کارتون هم حل میشه
من و شوهرم صبحها با هم از خونه بیرون میریم و عصرها با هم برمیگردم.اون عصرها میری سر کار دومش و من تا ساعت نه که برکرده غذا درست میکنم حمام میرم آرایش مکنم و لباس قشنگ میپوشم و...
بعد که میاد اگر...