متاسفم واقعا واس خودم :302: چون هیچ سورپرایزی از شوشو دریافت نکردم تا حالا:163:
متاسفم واقعا واس خودم :302: چون هیچ سورپرایزی از شوشو دریافت نکردم تا حالا:163:
وقتی این مطالب رو میخونم واقعا اشک تو چشام جمع میشه . برای خودم متاسفم .نمیدونم تقدیرم این بوده یا انتخابم اشتباه بوده ! شاید باورتون نشه من 8 ماهه ک ازدواج کردم اما دریغ از ی شاخه گل ک همسرم برام...
سلام-توصیه من ب شما اینه ک تحت هیچ شرایطی زیر بار نری. محکم و قاطع باش برخورد کن . نذار ی عمر احساس پشیمونی کنی:305: