سلااااااااااام:72:
جاااااااااان؟؟؟؟ سنتون داره میره بالا؟؟؟:311:
خواهشا در مورد سن این حرفارو نزنید! چون هنوز خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی زوده براتون!...
سلااااااااااام:72:
جاااااااااان؟؟؟؟ سنتون داره میره بالا؟؟؟:311:
خواهشا در مورد سن این حرفارو نزنید! چون هنوز خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی زوده براتون!...
برای کمرنگ نشدن احساساتتون تاحالا کاری کردید؟!
به این موضوع فکر کردید که چرا دارید بی تفاوت میشید؟
نباید اجازه بدید که نسبت به این بی تفاوتی هم بی تفاوت بشید!!! متوجه منظورم هستید؟!
مطمئنم درطول...
سلام سلام. مرسی شما خوبید؟!
چرا من دوباره امتحان کردم عمل نمیکنه .لینک مشکل داره. مشخصات رو که وارد میکنم و دکمه پرداخت رو میزنم ارور میده
نام کاربری من در اون سایت glassy dreamهستش
ماکه آخر...
قضیه ی اون دختر خانوم مربوط به چند وقت پیشه؟! ایشون چندسالشون بود اونموقع؟!
راستی در مورد اون کتاب! فقط اگه تا یه هفته دیگه بتونم داشته باشمش میتونم ازش استفاده کنم.24 دی امتحانشه.
حتی کتابخونه...
راستی شما تو سایت (باشگاه مهندسان ایران) عضو هستید؟!
برای اینکه بحث تاپیک از محور اصلیش خارج نشه ، میشه اونجا درمورد طرح ها و پژوهش هاتون صحبت کرد:72:
بچه ها این لینک پرداخت اینترنتی خرابه؟! شما چطوری عضو شدید پس؟
هیچ جا نتونستم این سوالمو بپرسم! اون تاپیکهای مشکلات تالار هم فقط اعضایی که شارژ دارن میتونن توش پست بذارن!
عجب...! ولی من فکر کنم شما باهوشی! وگرنه از نوع حرف زدن کسی معمولا نمیشه فهمید رشته ش چیه!:227:
منم امروز فردا حق عضویت رو پرداخت میکنم.
کاملا حق میدم بهتون. مسلمه که با اینهمه فعالیت روزانه که...
سلاااااااااام.:310:
خوب هستید؟!
حالم؟! آره اون چند روز دوباره اون حس تنهایی تشدید شده بود.
راستی از کجا فهمیدین معماریم؟ چرا حالا نگفتید مکانیک؟
برا اینکه بتونم پیام بگیرم باید حق عضویت پرداخت...
لیموشیرین برای سرماخوردگی عالیه. کیوی 6برابر پرتقال ویتامین ث داره. روزی حتما حتما چند بار ازین میوه ها استفاده کنید.
عسل معجزه میکنه! یه قاشق توی چای یا شیر (حتما ولرم ، داغ نه!) حل کنید بخورید ....
سرتون شلوغ شده یا حالتون خوب خوب که دیگه تو تاپیکتون نمیاید؟
فعالیتهای پژوهشی تون به کجا رسید؟! برامون بگید.فکرکنم نزدیکی رشته هامون اونقدری باشه که بتونم سردربیارم!
راستی من چند وقت دیگه امتحان...
سلااااااااااام:310:
خوب هستید؟؟!
اوضاع رو به راهه؟!
من قهرم تموم شد، حالم خوب شد دوباره برگشتم، شما هنوز نیومدید؟؟؟:163:
سلام.
توجه انسان روی ضعفش فقط اون رو قدرتمندتر میکنه. مطمئن باشید هیچ موجودی بدون نقص آفریده نشده.
این مشکلتون رو سعی کنید فراموش کنید . مبادا فکر به این مسئله باعث بشه خودتون برای زندگیتون محدودیت...
من خودم هر چیزی رو که تو این تاپیک گفتم 100% اجرا کردم و اجرا میکنم و همیشه هم ازش جواب گرفتم.
اما بالاخره... برای همه یه همچین مواقعی پیش میاد که... هرکاری هم آدم میکنه لباش خندیدنش نمیاد!
صبر کن...
من دلم خیلی گرفته...:302:
چند روزه.....
خوبه.... پس باید کم کم اسم تاپیکتونو عوض کنید و بزنید : تونستم احوالاتمو تغییر بدم!
خیلی خوشحال شدم.:310:
خواهشا انقدرم رو خودتون برچسب (سنگ) و (آدم آهنی بی احساس)و.... نزنید! بهتون نمیاد!:81:
(برای جناب کیش میش)
سلام!
چه سوالای سختی! واقعا تاحالا هیچکس انقدر جدی ازم این سوالا رو نپرسیده بود!
بله.شده. نمیدونم چرا ولی احساس میکنم با اینکه خیلی سرزنده م ولی یه چیزی مانع میشه که دیگران...
سلام:82:
از سفر برگشتید؟ چطور بود؟ خوش گذشت؟
برامون تعریف کنید:122:
حسابی خندیدید یا نه؟؟؟:311:
سفرتون کاری بود یا خانوادگی-تفریحی؟
عالیه! خیلی عالیه! به این میگن یه شروع خوب! (سفر، تفریح با دوستان،خندیدن و...)
بابا منکه دارم ظرف ظرف انرژی میریزم اینجا:311:
مراقب خودتون...
سلام....
دیشب بودید اما یهو دیدم نیستید!:163:
اومدم بگم امروز رو الکی هدر ندییییییییدا...! حتما برید یه پارک یه ذره بدویید! یه فیلمی چیزی ببینید!
خودتون رو بزنید به شارژ تا full battery بشید!...
نه کاملا متوجه ام! اتفاقا ازین واضحتر نمیشد بیان کنید
باور کنید اصلا شخصیت من خودبخود همینطوری هست! بدون اینکه بخوام تلاش بکنم یا فقط اداشو دربیارم
دلتون میخواد شاد باشید و مثل بچه ها بالا و پایین بپرید؟
خوب محض رضای خدا این کارو بکنید!!!! از چی میترسید؟! :316:
میترسید این حرکتتون مضحک بنظر بیاد؟ اوکی خب تو تنهاییتون این کارو بکنید و براش...
خدا قوت!!!!:73::307:
میشه بپرسم رشته تون چیه؟
کلا تو چه زمینه ای فعالیت میکنید؟؟؟
در ضمن... حتما شوخی میکنید که مثل آدم آهنی شدید! اینا دغدغه های یه آدم آهنی بی احساس نیست!
همینقدر که نگران...
سلام
میبینید؟؟؟ دوستان هم عرایض بنده رو تایید میکنن:310:http://www.hamdardi.net/images/www.hamdardi.com_2.net.jpg
راستی موفقیت کاریتونم بهتون تبریک میگم.:72::104:
قرار بود اگه تغییری ایجاد شد بیاید و برای ماهم تعریف کنید!
فکر کنم این روزا خیلی خوشحالید که تاپیکتونو دیگه ادامه نمیدید.
خوب... خداروشکر:180:
راستی مرسی که اومدید تاپیک منم دیدید و نظر...
ایشالا دلتونم مسئله ش برطرف میشه
لبخند رو تو تنهایی تونم داشته باشید. اینکه فقط برای اطرافیان حفظ ظاهر کنید خیلی دردی رو دوا نمیکنه!
واقعا باید جلوی آینه هم که میرید لبخند و مهربونیتونو خودتونم...