سلام دوست عزیز .این مشکلیه که منم یه مدتیه دجارش شدم ولی دارم سعی میکنم بیشتر با خدا باشم تا غیر خدا از دلم بیرون بره. امیدوارم خداوند از گناهانمون بگذره و یاورمون باشه:323:
سلام دوست عزیز .این مشکلیه که منم یه مدتیه دجارش شدم ولی دارم سعی میکنم بیشتر با خدا باشم تا غیر خدا از دلم بیرون بره. امیدوارم خداوند از گناهانمون بگذره و یاورمون باشه:323:
یه چی میگم شاید آقایون ناراحت بشم. ولی این یه خصلت بد آقایونه که وقتی کسی رو به راحتی بدست میارن فک میکنن ارزشی نداره.حالا اون دوست دخته قبلیتون هزا جور ناز هم بکنه باز ارج وغربش بیشتره.این واسه من...