میخوام با این طرز فکر جلو برم که هر کسی میتونه اشتباه بکنه و گذشته ایشون به خودشون مربوطه و مهم بعد ازدواجه که دو طرف به همدیگه خیانت نکنن.
چه بسا دختر و پسرایی هستن که زیاد پایبند اصول اخلاقی نیستن...