سلام آقای مهندس من تاپیک شما همیشه دنبال میکنم:)
فکر میکنم من هم تا حدود زیاااادی مثل شما هستم ... مثل ابنکه کلا یادم نمیاد کی دقیقا آخرین بار عمیقا و از ته دل خندیدم کی احساس کردم واقعا آرومم کی...
سلام آقای مهندس من تاپیک شما همیشه دنبال میکنم:)
فکر میکنم من هم تا حدود زیاااادی مثل شما هستم ... مثل ابنکه کلا یادم نمیاد کی دقیقا آخرین بار عمیقا و از ته دل خندیدم کی احساس کردم واقعا آرومم کی...
سلام خانم خوش اومدی
اینم اولین پست من تو این سایت:)
ووواییی عزیزم تاپیک شما خوندم کککللللیییی تعجب کردم ...کاش یه سر تو این سایت میزدی میدیدی چقدر مشکل ها زیاد که این مشکل شما هیچ!
من فکر میکنم...