سلام خدمت شما دوست گرامی همون طور که گفتم مشکل من همون تنهایی هستش نداشتن یک دوست و رفیق مشکل از اونجا شروع میشه که من در شهری غیر از زادگاه پدر ومادرم زندگی میکنم و هیچ فامیل و آشنایی ندارم رفت...