سلام عزيزان...من هنوز هشت ماه كه عقد كردم..وبسيار نااميد.از همه چي...
كاش ازدواج نكرده بودم و خودم رو تو هچل ننداخته بودم.همه ميگن اگه ازدواج نكرده بودي حالا كه فوق ليسانس قبول شدي يه شوهر خوب گير...