شما نباید این حس تنهایی رو در خودتون از بین ببرید.
این نیاز یه انسانه و شما باید ازدواج کنید ...ازدواج کردن و تشکلیل خوانواده و بچه دار شدن همه مشکلات شما رو حل میکنه...
شما نمیتونید در تنهایی...
شما نباید این حس تنهایی رو در خودتون از بین ببرید.
این نیاز یه انسانه و شما باید ازدواج کنید ...ازدواج کردن و تشکلیل خوانواده و بچه دار شدن همه مشکلات شما رو حل میکنه...
شما نمیتونید در تنهایی...
اگه وضع مالی اون دختر خانم هم مثل شماست و بیشتر نیست. شما میتونید همراه با پدر مادرتون به خاستگاری برین حالا یا عقد یا نامزد کنین ولی خوب ازدواج نکنین و به درستون ادامه بدید.
اما اگه وضعیت اون...
شما مطمئن باشید هنوز هم کسانی هستن که مثل شما پایبند به اخلاقیات باشن.
به نظر من شما هنوز نیمه گمشده تون رو پیدا نکردید...نگران نباشید حتما پیدا میشه کسی که بخاطر داشتنش خدا رو شکر میکنید.
اگه...
به نظر من شما حق داری از دخل و خرج زندگیتون اطلاع داشته باشی.
اگه نظر منو میخواید بهش بگید اینکه بهتون موضوع خرج رو نمیگه چرا و چگونه شما رو اذیت میکنه.
و با لحن خوبی بهش بگید علاقه دارید...
جدا از اینکه شما بسیار شکاک هستید (که البته این میتونه در دراز مدت مشکلات بدی در زندگیتون به وجود بیاره)
میتونید با همسرتون حرف بزنید و دقیقا این جملاتی که اینجا نوشتید رو براش تکرار کنید.
...
اگه نظر منو بخواید اینکه برین خواهش کنین برگرده کاملا کار بیهوده و اشتباهیه.
اون پنج سال با شما دوست بود اما هیچوقت حرف ازدواج رو پیش نکشید....و حالا هم با کس دیگه ایی دوسته
این نشون دهنده...
راستش من و نامزدم هم همین مشکل رو داشتیم.البته نمیدونم چقدر شبیه به مشکل ما باشه.
راستش اون نمیذاشت من با هیچ پسری حرف بزنم و من از اونجایی که در سایت های اجتمایی ( مثلا سایت های انیمه ای یا خود...
مشکل شما اصلا عجیب نیست. به نظر من خیلی هم معقوله...پس نگران چیزی نباشید.
شاید این موضوع به این دلیل باشه که شما در سن کمی هستید و با دخترها زیاد رابطه ای نداشتید و حرف نزدید.
که این حتما در...
گه از من بپرسید همسر شما کمی عصبی هستن و زود عصبانی میشن.
دلیلاین عصبی بودن میتونه متفاوت باشه. یا مشکل از شما بوده( در طی سالیان ازدواج ازایشون ایراد های پیاپی و نامربوط گرفتید)
یا اینکه از قبل...
نه خطایی از شما سرنزده....از اونجا که شما به قصد ازدواج وارد عمل شدید.
متاسفانه این سایت ها بجای کمک به مردم .....
موفق و سر بلند باشید.:72:
اگه احساس میکنید واقعا دوستش دارید
اگه احساس میکنید اون همسر زندگیتونه
اگه احساس میکنید که به هم میخورید و مشکلی بینتون وجود نخواهد داشت
از نظر من دست رو دست نذارید و سریع بجنبید تا دیر نشده...