ممنون دوستان بهره بردم .
البته اینو بگم که با اینکه ریش و سبیل دروردم توی توی سبیلامه ولی کلا خوشتیپ و خوشقیافه میزنم :310:
دم همه گرم مخصوصا شیرازیا
فک میکنم الکی بزرگش کردم .
دیگه شما رو...
ممنون دوستان بهره بردم .
البته اینو بگم که با اینکه ریش و سبیل دروردم توی توی سبیلامه ولی کلا خوشتیپ و خوشقیافه میزنم :310:
دم همه گرم مخصوصا شیرازیا
فک میکنم الکی بزرگش کردم .
دیگه شما رو...
سلام دوستان .
اول از همه ببخشید بابت ساختن اکانت جدید . حواس که نمونده برای من . رمزم یادم رفت .
برای همین با این اکانت اومدم .
unknownGirl عزیز ممنوننم ازت . خیلی دارم تلاش میکنم ترکش کنم . نه...