امید عزیز ممنونم از پاسخت .
ولی خب اینا مشکلشون خیلی بد بود . چون همه ی اون پسرا فکر برقراری رابطه ی جنسی بودن . من که با این فکر نمیخوام دوست شم که ! مشکل هم از پسرا بود .
امید عزیز ممنونم از پاسخت .
ولی خب اینا مشکلشون خیلی بد بود . چون همه ی اون پسرا فکر برقراری رابطه ی جنسی بودن . من که با این فکر نمیخوام دوست شم که ! مشکل هم از پسرا بود .