به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

جست و جو:

جست و جو: جست و جو در زمان 1.00 ثانیه صورت گرفت.

  1. پاسخ ها
    13
    نمایش ها
    3,085

    RE: آیا من ببو گلابیم؟

    سلام

    اگه از این افرادی که سیگاری هستن سوال کنی چی شد که سیگاری شدی؟ بیشترشون میگن رفقیام بهم سیگار تعارف کردند من هم دیدم اگه قبول نکنم بهم میگن بچه ننه و گلابی و ... آخرش هم مجبور شدم قبول کنم!...
  2. پاسخ ها
    62
    نمایش ها
    13,824

    RE: حوصله شنیدن درد و دل منو دارین؟

    سلام دوست عزیز

    این شعر (از کیوان شاهبداغی) بنظرم مناسب حال شماست:


    نه تو می مانی و نه اندوه

    و نه هیچیک از مردم این آبادی...

    به حباب نگران لب یک رود قسم،
  3. RE: با فامیل خیلی نزدیک که سرشار از موج منفی ان چیکار کنم؟

    "نمیدونم درسته که ضعفم رو قبول کنم و کناره بگیرم یا بروی خودم نیارم و بازم محکم باشم یا تظاهر به محکم بودن کنم؟"

    من در مورد روحیات خانم ها زیاد اطلاعی ندارم و نمیدونم شما شرایطتون چیه و نمی تونم...
  4. RE: با فامیل خیلی نزدیک که سرشار از موج منفی ان چیکار کنم؟

    سلام دوباره به شما

    فرشته اردیبهشت عزیز سعی کنید مثبت اندیش باشید و افکار مثبت رو به سمت خودتون جذب کنید. ممکنه رفتار اطرافیانتون شما رو آزرده کرده باشه ولی به نظر من شما باید سعی کنید افکارتون رو...
  5. RE: با فامیل خیلی نزدیک که سرشار از موج منفی ان چیکار کنم؟

    سلام به همه دوستان عزیز

    فرشته اردیبهشت گرامی امیدوارم مشکلتون اساسی حل بشه و نیازی به فامیل و ... نداشته باشین. فامیل تو این دوره زمونه محدوده اش از خانواده آدم جلوتر نمیره. دیگه خاله و دایی و عمه...
  6. RE: من در مورد یک فردی فکر می کنم یا در موردش احساسی دارم، آیا این موضوع را می فهمه؟

    سلامی دوباره به همه دوستان

    امیدوارم آخر هفته خوبی رو پشت سر گذاشته باشید و هفته خوبی رو هم پیش رو داشته باشید.

    برای بیکار ها هم دعا کرده باشید کار گیرشون بیاد برن سر کار اینقدر نیان اینجا...
  7. پاسخ ها
    34
    نمایش ها
    18,387

    RE: چگونه بپرسیم: "چرا" ؟

    سلام به همه دوستان

    من کارشناس یا روانشناس نیستم و فقط یک دانشجوی فنی هستم و نظری که میدم کاملا شخصیه و برپایه مطالب علمی یا چیز خاص دیگری نیست. بنظرم دوستان گفتنی ها رو گفته باشند.

    من میخوام...
  8. RE: من در مورد یک فردی فکر می کنم یا در موردش احساسی دارم، آیا این موضوع را می فهمه؟

    برای یکی دو بار یا حتی چند بار این درسته، ولی اگه همیشه این موضوع صدق کنه چی؟ اونوقت بازم میشه گفت برای اون شخص ممکنه اتفاقی افتاده باشه؟ و ...

    این موضوع همیشه برای من برقرار بوده که هر وقت به یکی...
  9. RE: فکر من چکار میکنه؟

    سلام فکور عزیز

    آخه مشکل اینجاست که من فکر می کنم خودم هم این وسط فرستندگی قوی دارم مثه این: :324:
    و تا به یک شخصی فکر کنم یا احساسی پیدا کنم اون می فهمه مثله این: :158:
    بارها شده که به یک کسی...
  10. RE: فکر من چکار میکنه؟

    سلام سینگل عزیز، ممنونم از جوابتون. واقعا چه چیزیایی رو که کشف نکردید، اون هم به تنهایی :D
    دوستان دیگر جوابی ندارن؟در مورد گیرندگی افراد از افکار و احساسات دیگران؟
  11. من در مورد یک فردی فکر می کنم یا در موردش احساسی دارم، آیا این موضوع را می فهمه؟

    سلام،

    من با یک سوال یا شاید مشکل یا شاید یه بیماری مزمن برخورد کردم و خواستم مشکلم رو با شما در میون بزارم. :325:

    لطفا با راهنمایی هایتان در حل آن یاری بفرمایید.

    اول یه بیو گرافی از خودم:
    ...
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 11 , از مجموع 11
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:29 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.