به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

جست و جو:

جست و جو: جست و جو در زمان 1.00 ثانیه صورت گرفت.

  1. پاسخ ها
    10
    نمایش ها
    2,615

    RE: من اصلا در زندگی مشترک طعم عشق رو نچشیدم

    این ایرادهایی رو که شوهرت گفته هم خودت قبول داری ؟
    یعنی اهل برنامه ریزی نیستی؟ شوهرت توقع داره تو چه کارایی برنامه ریزی کنی ؟ شما معمولا کجاها ضعیف عمل میکنید؟
    تو جمع خانواده همسرت خوب صحبت...
  2. RE: همکارمجردم روز تولدم یک شاخه گل رز به من متأهل هدیه کرد، نگران آیرویم هستم....

    دل سوخته عزیز من هیچی رو از شوهرم پنهان نمی کنم اتفاقا ما در این مورد با هم صحبت کردیم وبه خاطر اینکه یه قاضی بی طرف نظر خودشو بده من اینجا آمدم البته اون روز یه کم بین ما شکر آب شد ولی با راهنمای...
  3. RE: همکارمجردم روز تولدم یک شاخه گل رز به من متأهل هدیه کرد، نگران آیرویم هستم....

    سلام من با گزینه شماره 1 دل سوخته موافقم.
    و در تماس تلفنی که با همکارم داشتم بهش اینطور گفتم که : این رفتار شما درست نیست و ممکنه دیگران برداشت درستی از این رفتار نکنن و او این مسئله رو قبول کرد.و...
  4. RE: همکارمجردم روز تولدم یک شاخه گل رز به من متأهل هدیه کرد، نگران آیرویم هستم....

    سلام وتشکر میکنم به همه دوستانی که نظر خودشونو اعلام کردن .
    راستشو بخواین من خیلی دوست دارم به افراد اطرافم کمک کنم واین حس باعث به وجود آمدن این مشکلات میشه همین .
    در ضمن من یه خانوم محجبه وخیلی...
  5. RE: روابط زن و مرد در محیط کاری

    شوکا جان ممنون، منم خوشحالم وارد جمع شما شدم
    آره میدونه که من متاهل هستم حتی همسر ام رو دیده و کاملا میشناسه. http://www.hamdardi.net/images/www.hamdardi.com_2.net.jpg
    یه موضوع دیگه هم هست. که...
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:29 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.