پنجشنبه 16 شهریور 91, 12:33
سلام اين دومين تاپيكه منه امروز.
ميخوام از مشكلاتم با همسر بي مسئوليت و تنبلم بگم.شوهرم فوق العاده تنبل و بي مسئوليته.حاضر نيست هيچكاري انجام بده.همه ي كارا رو بايد ديگران انجام بدن.
مثل بقيه يً...
پنجشنبه 16 شهریور 91, 10:45
ممنون فکور جان
اخه میدونید مثلا من میگم مادر شوهرم این کارو کرد بعد مادرم میگه اره فلانی همیشه اینطوری بوده مثلا با زن برادرش هم همینطور بوده.
مادرم خیلی از رفتاراشون رو میدونسته و لی همش ازشون...
پنجشنبه 16 شهریور 91, 10:00
مادر همسر م از خویشاوندان مادرم هست.مادرم اصرار زیادی به انجام این وصلت داشت. فکر میکرد
اینا یه چیز دیگه هستن.پدرم زیاد راضی نبود و اینقدر مادرم پافشاری کرد که همه راضی شدیم.تحقیق
هم کردیم و...