سه شنبه 17 مرداد 91, 15:33
:72:سلام بهار جان
منظورم از عشق همین دوست داشتن زیاد یک نفره و اون هم شما رو دوست داشته بشه و احساسات به هم بدین و در گیر هم شین.
به حدی که انرژی مثبت و زیبایی ها این عشق وجود شما رو فرا بگیره که...
یکشنبه 15 مرداد 91, 18:56
اگه در ازدواج به گذشته هم بخواهیم موشکافانه نگاه کنیم تصمیم گیری سخت میشه .اکنون و آینده رو بیشتر در نظر بگیر. :72: انشا الله همه دخترا دم بخت(مخصوصا من و خودت) عروس بشند:323:
یکشنبه 15 مرداد 91, 18:54
سلام به همه دوستان :72:
بهار خانم مطالب شما را خواند و از بین نظرات با نظر نادیا عزیز و احسان68 جان بیشتر موافقم .به نظر من شما یک دختر کامل هستید و خلا موجود در زندگی شما خلا عشق:72: