به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

جست و جو:

جست و جو: جست و جو در زمان 1.00 ثانیه صورت گرفت.

  1. پاسخ ها
    14
    نمایش ها
    4,330

    RE: پدر شوهرم اسم بچم رو تعیین کرده.ناراحتم.

    اصلا دلم نمیخواد اسمی که اونا گفتن بشه

    اونا هیچوقت از من نظرخواهی نمیکنن برای هیچ کاری مثلا چند بار من خونشون بودم مثلا میخواستن مبلهاشون رو عوض کنند من هم اونجا نشسته بودم بقیه ی بچه هاش هم بودن...
  2. پاسخ ها
    14
    نمایش ها
    4,330

    RE: پدر شوهرم اسم بچم رو تعیین کرده.ناراحتم.

    شايد اسم چندان مهم نباشه من بيشتر از عكس العمل مادر شوهرم و پدرشوهرم بخصوص مادر شوهرم.مادرشوهرم مدام به شوهرم ميگه كه اسمي كه پدرت ميخواد بزار يعني اونا ميخوان ما رو مجبور كنن .انگار زوره.ميگن اين بي...
  3. پاسخ ها
    14
    نمایش ها
    4,330

    RE: پدر شوهرم اسم بچم رو تعیین کرده.ناراحتم.

    به نظرتون اشکال نداره.?
    اخه مشکل اینه که ما خودمون اسمشو انتخاب کردیم بعد پدر شوهرم هم یه اسم انتخاب کرده و حالا این وسط مادر شوهرم میگه هر چی پدر شوهرت میگه باید بزارین.مگه زحمتشو اونا...
  4. پاسخ ها
    14
    نمایش ها
    4,330

    پدر شوهرم اسم بچم رو تعیین کرده.ناراحتم.

    ناراحتم شدید.
    اوایل که خانواده ی شوهرم بهشون گفتیم که من باردارم همش منو مادر(اسم پسر )صدا میزدن.حالا که بچم دختر شده هم براش اسم انتخاب کردن ومیگن فلان.
    اعصابمو خرد کردند.
    بعد مادر شوهرم با تشر...
  5. RE: از اینکه دارم بچه دار میشم ,خیلی استرس دارم .طبیعیه؟

    از حرفاي خيلي قشنگتون خيلي ممنون هستم .
    الان حس ميكنم كه حالم بهتره.
    خيلي از وقتي كه براي من گذاشتين سپاسگزارم.
    من و بچه ام رو از دعاهاي خيرتون ياد كنيد.
    من هم براتون دعا ميكنم كه به همه ي...
  6. RE: از اینکه دارم بچه دار میشم ,خیلی استرس دارم .طبیعیه؟

    من ۲۷ سالمه.

    نمیدونم چرا دوست نداشتم کسی بدونه مخصوصا اقایون.
    ولی نمیشد از کسی پنهون کرد.http://www.hamdardi.net/images/www.hamdardi.com_2.net.jpg...
  7. RE: از اینکه دارم بچه دار میشم ,خیلی استرس دارم .طبیعیه؟

    ممنون دوستان

    یه عامل دیگه که به استرس من دامن میزنه این حرف شوهرمه ,که میگه کاش تا قبل از کار مناسب بچه دار نشده بودیم.http://www.hamdardi.net/images/www.hamdardi.com_2.net.jpg
    یه موضوع دیگه اینه...
  8. از اینکه دارم بچه دار میشم ,خیلی استرس دارم .طبیعیه؟

    ۳ ماه و نیم دیگه دختر گلم دنیا میاد ولی من شدیدا استرس دارم.

    مشکل اول: وضعیت مالی همسرم در حال حاضر خوب نیست و تا ۳ یا ۴ ماه دیگه خوب نمیشه

    دوم:خونمون کوچیکه و نمیدونم که چه طوری باید وسایل بچه...
  9. پاسخ ها
    16
    نمایش ها
    5,391

    RE: همه ي اشتباهات رو به گردن شوهرم انداختم.

    سلام مهسا خانم
    طاعات و عبادت هاي شما هم انشاالله قبول باشه.اختلاف و در گيري با خانواده ي همسر تنها مشكل شما نيست و خيلي ها با اين مسايل درگير بوده و هستند.به نظر من بهترين كار اينه كه صبر كنيد اگر...
  10. پاسخ ها
    18
    نمایش ها
    10,206

    RE: از دختر دار شدن من ناراحت هستند.

    امروز مادر شوهرم ميگفت كه دختر خوبه ولي دردسرش خيلي زياده.خيلي مسئوليت داره بزرگ كردنش.بايد مدام مواظبش بود كه فردا مشكلي پيش نياد و پشت سرش حرف نباشه.ميگه كه من خودم خواهر داشتم و همچنين دختر .خيلي...
  11. پاسخ ها
    18
    نمایش ها
    10,206

    RE: از دختر دار شدن من ناراحت هستند.

    خیلی خیلی ممنون.امیدوارم که همگی شما به عظمت این ماه مشکلاتتون حل بشه و دلهاتون شاد و تنتون سالم باشه و به همه ی خواسته های خوبتون برسید.:72::72::72::72::72::72::72::72::72::72::
  12. پاسخ ها
    18
    نمایش ها
    10,206

    RE: از دختر دار شدن من ناراحت هستند.

    واقعا خوشحالم كه اينجا رو پيدا كردم و راهنمايي هاي خيلي خوب و مفيدي گرفتم.التماس دعا دارم و طاعات و عباداتتون قبول درگاه الهي.:72::72::72::72:http://www.hamdardi.net/images/www.hamdardi.com_2.net.jpg...
  13. پاسخ ها
    18
    نمایش ها
    10,206

    RE: از دختر دار شدن من ناراحت هستند.

    بسيار مطلب زيبايي نوشتي مهاجر بي نشان خيلي خوب بود.:104::104::104::104::104::72::104::104::104::104:
  14. پاسخ ها
    18
    نمایش ها
    10,206

    RE: از دختر دار شدن من ناراحت هستند.

    خيلي ممنون دوستان از راهنمايي هاتون
    .وقتي ميگن پسر زا به ياد يكي از سريال ها مي افتم.
    مادر بزرگ همسرم هنوز اميدواره ميگه كه انشاالله اشتباه شده مادر .فلفل سياه زياد بخور كه جنسيتش عوض بشه.
    بعضي...
  15. پاسخ ها
    18
    نمایش ها
    10,206

    از دختر دار شدن من ناراحت هستند.

    سلام
    من ملینا هستم و حدود ۴ ماه دیگه صاحب یه دختر کوچولو میشم .بچه ی اولمه.
    مشکل من اینه که همه دوست داشتن که من براشون یه کاکل زری بیارم ولی من دارم دختر دار میشم.منظورم از همه ٫مامان خودم و خاله...
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 15 , از مجموع 15
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:18 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.