منم هنوز بعد 3سال نتونستم زندگیمو اروم کنم منم بیه شوهری مث شما دارم بخدا ازش خسته ام
منم هنوز بعد 3سال نتونستم زندگیمو اروم کنم منم بیه شوهری مث شما دارم بخدا ازش خسته ام
مردا تو این اول زندگی پرشور و حرارت تر و عاشقانه تر از بقیه عمرشونن.ولی مگه میشه همش میشه ادم کار کنه و تفریح و وقتی رو با همسرش نگذرونه.اخه چقد کار.اون اگه دوست داشته باشه تو رو از یادش نمیبره ولی...
سلام انیتای عزیز.نمیدونم چی بگم نمیخوام ذهنتو خراب کنم ولی کاش بهش نمیگفتی که پیاماشو دیدی اگه مقصر باشه که سریع قضیه رو جم وجور میکنه اگه نباشه هم اون احساس میکنه دیگه بهش اعتماد نداری برای همیشه و...