سلام.برای اکثر افراد به نظر من این مشکل و حالت پیش میاد.ولی من یه راه حلی پیدا کردم و اون هم اینه که هر کاری کردی به خودت بگو با خودت حرف بزنم البته بلند نه.چطوری بگم تا بفهمی؟.....مثال میزنم..مثلا...
سلام.برای اکثر افراد به نظر من این مشکل و حالت پیش میاد.ولی من یه راه حلی پیدا کردم و اون هم اینه که هر کاری کردی به خودت بگو با خودت حرف بزنم البته بلند نه.چطوری بگم تا بفهمی؟.....مثال میزنم..مثلا...
اگه جرات خودکشی داری پس جرات ادامه ی زندگی رو هم داری خودکشی کردن خیلی سخت تر از زندگی کردنه.منطقی باش.