با سلام وتشکر
ببخشید عوض کردن عنوان تاپیک دیر شد
نمیدونم چه اسمی بذارم
این اسم رو پیشنهاد میدم اگه بازم خوب نبود خودتون یه اسمی پیشنهاد بدین
"ارتباط پنهانی مونو ادامه بدیم؟؟؟؟؟؟"
بازم میگم اگه...
با سلام وتشکر
ببخشید عوض کردن عنوان تاپیک دیر شد
نمیدونم چه اسمی بذارم
این اسم رو پیشنهاد میدم اگه بازم خوب نبود خودتون یه اسمی پیشنهاد بدین
"ارتباط پنهانی مونو ادامه بدیم؟؟؟؟؟؟"
بازم میگم اگه...