سلام من خیلی اتفاقی سایتتون رو پیدا کردم و نمیدونم چرا دارم براتون مینویسم !!
قسمته کوچیکی از زندگیمو براتون مینویسم شاید شما بعنوانه نفر ثالث بهتر مسایلو ببینید و بتونید کمکم کنید:
من سحرم 24...
سلام من خیلی اتفاقی سایتتون رو پیدا کردم و نمیدونم چرا دارم براتون مینویسم !!
قسمته کوچیکی از زندگیمو براتون مینویسم شاید شما بعنوانه نفر ثالث بهتر مسایلو ببینید و بتونید کمکم کنید:
من سحرم 24...