با سلام
به نظر من شما باید کمی از خود نشان دهید که یه چیزای رو فهمیدید ولی به روش نزنید همان قدر بفهمه که به شما دروغ گفته و خجالت بکشه بس است و دیگه به شما دروغ نخواهد گفت
با سلام
به نظر من شما باید کمی از خود نشان دهید که یه چیزای رو فهمیدید ولی به روش نزنید همان قدر بفهمه که به شما دروغ گفته و خجالت بکشه بس است و دیگه به شما دروغ نخواهد گفت
سلام خواهرم
به قول دوستمون tarane 5000 نبایدهمیشه ازش اجازه بگیری .
کمی بیشتر به او توجه کن محبت بیشتر علاقه بیشتر و.......نقطه ضعفشو پیدا کن شاید اخلاقش تغییر کنه
با سلام خدمت خواهر م
نمی دانم چه بگوییم ولی میدانم ازدواج یک امر مهم در زندگی هر فردی است به نظر من باید به پدر یا مادر به هر کدام که نزدیکتری یعنی صمیمیتری رک صحبت کن.و انها را از این دوست داشتن...
بستگی به طرز تربیت خانواده دارد هم میشه هم نمیشه به نظر من 1%میشه ولی99% نمیشه نگران نباشید خواهر برادر را خیلی دوست دارد