به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

جست و جو:

صفحه 1 از 2 1 2

جست و جو: جست و جو در زمان 1.00 ثانیه صورت گرفت.

  1. پاسخ ها
    6
    نمایش ها
    1,546

    RE: سخنی با مسیولین سایت!!!

    با صحبت های زیبا خانوم تا یه حدودی موافقم ولی با همش نه

    اینکه میگی یه آدم تقصیرکار میاد اینجا تا با مظلوم نمایی، بقیه باهاش همدردی بکنن تا عذاب وجدانش کم بشه، و دوستان هم میگن روحیه ت رو تقویت کن...
  2. پاسخ ها
    9
    نمایش ها
    3,617

    RE: قرار ملاقات .آشنایی اینترنتی

    فرمایش شما کاملا متینه آقا حامد65. من اتفاقا انتظار این برخوردو داشتم
    ولی هانیا خانوم گفته که اون آقا پسر قراره بیاد شهر محل زندگی هانیا و بعد اگه دیدن که سازگارند، هانیا ایشون رو به خانوادش معرفی...
  3. RE: به نظر شما من میتونم با این شرایط ازدواج کنم؟ (21 ساله، دانشجو، سربازی نرفتم)

    داداش من منظورت از یاری سبز، اینه که بدون سئوال و جواب بگیم که:
    بله، بله برو ازدواج کن! الان تو، تو بهترین شرایط هستی! حتی بچه دار هم شو و خانوادت رو گسترش هم بده! به به و چه چه ؟!

    د آخه داداش...
  4. پاسخ ها
    6
    نمایش ها
    4,337

    RE: تو اين سايت همدردي نميبينم

    بعضی وقتا باید اشتباه های کار رو گفت.باور کن بعضی ها نمیدونن اشتباه کارشون کجاست! باید اینارو گوشزد کرد
    نمیشه که صورت مسئله رو پاک کرد که داداش من

    غرض از نصیحت هم همون راهنمایی دوستانه ست.هرکسی...
  5. پاسخ ها
    6
    نمایش ها
    4,337

    RE: تو اين سايت همدردي نميبينم

    چی نوشتی داداش؟ فونتت رو نمیخونه سیستم منhttp://www.hamdardi.net/images/www.hamdardi.com_2.net.jpg
    سلام داداش wrecked
    ببین داداش، کسی که میاد اینجا واسه مشاوره، یعنی داره جواز این رو صادر میکنه که...
  6. RE: حساسیت در ایجاد تاپیک در همدردی از ترس همسر آینده

    اول سلام داداش امید عزیز

    دوم اینکه اگه به خانوم مستقبلت چیزی نگی، ایشون چیزی نمیفهمه
    مگه اینکه از اعضای همدردی خانومتو انتخاب کنی!

    حساسیت بیخود به خرج میدی ها داداش!
    ولی اگه خیلی حساسیت داری...
  7. RE: نمیتوانم حرف ها و تهمت های خانواده ی شوهرم رو فراموش کنم.

    بعضی پست هایی که دوستان میذارن، از 50 تا پست با ارزش تره
    نازنین1 انگار حرفای دل منو زد
    واقعا به نظرت هدف مادر شوهرت از این کار چی میتونه باشه؟
    جز اینه که دلش میخواد تو عصبی بشی؟
    جز اینه که میخواد...
  8. پاسخ ها
    4
    نمایش ها
    1,841

    RE: نمی تونم به درخواست دیگران نه بگویم ...

    سلام آبجی گل

    ببین مشکلت همچین مشکل پیچیده ای نیست که انقد آیکون گریه گذاشتی :)
    اگه شوهرت طرف توئه،اگه درکت میکنه، اگه باهاش راحتی و میتونی حرفاتو بهش بزنی، پس دیگه مشکل حله!
    با شوهرت حرف بزن....
  9. RE: رابطه ای که شروع شد و بی دلیل تموم شد چطور فراموشش کنم خواهش می کنم کمکم کنید......

    آبجی کتی گل
    میگی 5 روز باهاش تماس نگرفتی گذاشت رفت! الانم 5 ماهه که ازش خبری نیست!

    کارشو از دست داده،درست.ولی دلیل نمیشه اینجوری برخورد کنه
    اگه یه پسری عاشق بشه، میدونی که همه بدبختیای عالم هم...
  10. پاسخ ها
    19
    نمایش ها
    3,243

    RE: نمیدونم پشیمونم یا نه

    آبجی گل من
    میگم منفی فکر نکن همینه ها!

    یه بار دیگه پستی که من نوشتم رو با لحن ملایم بخون!
    احساس میکنم با لحن خشن خوندی!
    درسته اسم من یه کم تلخه، ولی دلیل نمیشه با جنگ و دعوا حرف بزنم!

    کسی از...
  11. پاسخ ها
    5
    نمایش ها
    3,757

    RE: چطوری با او بیشتر ارتباط برقرار کنم

    آبجی گلم 4 سال کم نیستا که میگی واسه ت ناشناخته ست
    اگه اون آقا پسر میخواست، خودش رو تو این 4سال بهت میشناسوند!

    خب حالا بیایم سر اصل مطلب:
    از یه طرف میگی واست ناشناخته ست، از طرف دیگه میگی واقعا...
  12. RE: دوستش دارم (دوستی با پسری که نمی تواند حرف بزند)

    آخه چی بگم بهت دختر؟!
    خودت رو زدی به خواب؟!
    میگن کسی که خوابه رو میشه بیدارش کرد ولی کسی که خودشو زده به خواب...

    د آخه بگو یه بار بیاد ببینیش لااقل!
    چقدر هم ماشاللا به دوستات اعتماد داری
    از...
  13. پاسخ ها
    78
    نمایش ها
    61,193

    RE: روابط همسرم قبل ازدواج

    بدبخت جان
    داداش من

    خیلییییییییی سخته.میدونم
    قبول کن یه کم خام رفتار کردی.یه کم بچگی به خرج دادی
    آخه تو یه ماه..

    شاید خیلیا بیان اینجا به این پست من اعتراض کنن ولی واقعیت رو هم باید در نظر...
  14. پاسخ ها
    19
    نمایش ها
    3,243

    RE: نمیدونم پشیمونم یا نه

    آبجی گلم
    اینجا کسی شما رو تحقیر نکرده
    فقط ازت میخوایم یه کم واقع بین باشی
    اینجا ایرانه آبجی من
    ایران،با همه تعصبات خاص خودش
    چطور میتونی مسئله به این بزرگی رو نادیده بگیری؟

    شوهرت رو دوس داری؟...
  15. RE: دوستش دارم (دوستی با پسری که نمی تواند حرف بزند)

    ببین خیلی بد توضیح میدی!!!
    اینترویو که نیست من بپرسم شما جواب بدی!
    قشنگ توضیح بده!
    چند سالشه؟ مادرزادی همینطوری بوده یا بعدا اینجوری شده؟
    عکسشو دیدی؟
    ضمنا اینکه گفته تو رو دیده و ازت خوشش اومده،...
  16. پاسخ ها
    19
    نمایش ها
    3,243

    RE: نمیدونم پشیمونم یا نه

    سلام آبجی خانوم گل

    اولا میخوام بهت آفرین بگم! اینکه پنهون کاری نکردی و در مورد رابطه جنسیت بهش گفتی، این خودش شجاعت زیادی می خواد . و صد افرین به شرافت اون مرد که قبول کرده! من به شخصه نمی تونم با...
  17. موضوع: تهديد به جدايي

    بوسیله گوشت تلخ
    پاسخ ها
    27
    نمایش ها
    14,187

    RE: تهديد به جدايي

    یعنی به همین سادگی؟!!
    ارتباط تلفنیتون یهو قطع شد و بعدش اون زنگ نزد و شما زنگ زدی و گفتی اخلاقت عوض شده که بهم زنگ نزدی! اونم گفت دیگه نمیخوامت؟!!!
    یعنی همه چی خوب بود تا اینکه این اتفاق افتاد؟!...
  18. پاسخ ها
    350
    نمایش ها
    69,160

    RE: خداحافظي و تشكر

    حیف شد
    خدانگهدار
  19. RE: با ازدواج با او به مشکل برمیخورم؟(رابطه تلفنی با پسری که 3 سال کوچکتر است)

    آبجی گلم
    دو سال پیش این رابطه شروع شده
    اون آقا 19 سال داشته، شما 22

    خیلی خب!
    ایرادای اساسی رابطه رو خودت میدونی خب
    سن پسره کم بوده
    لازم نیست بگم که پسرا تو 19 سالگی هنوز خام هستن
    هنوز بچه...
  20. موضوع: بریدم...

    بوسیله گوشت تلخ
    پاسخ ها
    8
    نمایش ها
    3,582

    RE: بریدم...

    ببین داداش من
    تو الان انقدر داغونی که شاید نتونی تو یه رشته سنگین ادامه تحصیل بدی

    اول که باید اعتیادو کاملا کنار بذاری
    اگه اعتیاد رو ظاهرت تاثیر گذاشته، باید سعی کنی این تاثیر رو از بین ببری یا...
  21. RE: دوسش دارم یا نه ؟ چرا زندگیمو الکی دارم تباه می کنم؟ احساسم رو گم کردم

    اینکه میگم چشم و هم چشمی همه گیر شده، همینه

    دختر خوب
    قدش از توکه کوتاهتر نیست به احتمال زیاد
    در مورد لهجه مادرش هم باید بگم که ... خنده داره! این طرز فکرت خنده داره!
    مگه اینکه دوست پسرت و...
  22. پاسخ ها
    11
    نمایش ها
    6,502

    RE: چطور برای همیشه مال هم باشیم؟

    با نظرات دانوب و نقاشی کاملا موافقم
    نظرهای نقاشی رو که تقریبا همیشه قبول دارم و تموم نظراتش رو با دقت میخونم

    ببین poem جان
    من میدونم وقتی که دوستان میان بهت میگن ولش کن. اگه تو رو بخواد،زیر...
  23. پاسخ ها
    30
    نمایش ها
    8,749

    RE: چجور یه نفر عزیزی که رفته رو فراموش کنم

    هیچکس خانوم
    آبجی گل

    من با بهار66 موافقم که گفت به فیس بوک سر نزن و آنتی فیلترتو پاک کن
    تو میدونستی نتیجه یه روانشناسی نشون داره که بیشتر آدمایی که میرن فیس بوک، افسرده میشن؟!!

    چون اونجا فقط...
  24. پاسخ ها
    30
    نمایش ها
    8,749

    RE: چجور یه نفر عزیزی که رفته رو فراموش کنم

    خیلی خب
    دوستان راهنمایی هاشون بی عیب و نقص بود
    ولی یه چیزی
    به نظرم بیشتر از هر چیزی، از این واهمه داری که اون آقا پسر بره با یه دختر دیگه
    حتما اون دختر رو تصور هم کردی
    که چقدر زیباست
    که چقدر بی...
  25. پاسخ ها
    11
    نمایش ها
    6,502

    RE: چطور برای همیشه مال هم باشیم؟

    حالا باید ببینی تو و این آقا پسر میتونین این همه سال، کم کمش هفت سال، به هم وفادار بمونین و
    به قول صادق هدایت عزیز، دلتون نسره؟
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 25 , از مجموع 41
صفحه 1 از 2 1 2
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:02 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.