به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

جست و جو:

صفحه 1 از 2 1 2

جست و جو: جست و جو در زمان 1.00 ثانیه صورت گرفت.

  1. پاسخ ها
    103
    نمایش ها
    14,447

    RE: شوهرم جلوچشمم به قصدازدواج بادختری صحبت میکنه

    يعني چي كه به دلش نشستي؟

    ميشه يكم درباره رابطتون بگي ؟
    تحصيلاتتون ؟

    اصلا متوجه نشدم :325:
  2. پاسخ ها
    4
    نمایش ها
    1,495

    RE: وقتی مثل آینه رفتار میکند چه کنم ؟

    كارشناساي عزيز تالار حتما بايد مشكل طلاق و خيانت و ... باشه كه پست بذاريد ؟
  3. پاسخ ها
    14
    نمایش ها
    2,532

    RE: دودلی برای شروع و ادامه زندگی با نامزدم

    سلام برادر عزيز

    يه مرد مثه ريشه هاي درخت ، زن و خانوادش شاخ و برگهاي اون هستن!

    شما بايد انقدر قوي باشي تا خانومت بهت تكيه كنه ، شما بايد با اقتدارت رابطه هارو مديريت كني!
  4. پاسخ ها
    31
    نمایش ها
    3,566

    RE: مامانش بخاطر اختلاف سنیمون راضی به ازدواجمون نیست

    سلام سارا جون

    به نظر من بهترين كارو انجام دادي :104: :104: :104: :104:

    قوي باش و پاي تصميمت واستا و حتما همراهتو عوض كن از اين اعتباريا بگير يه مدت عزيزم
  5. موضوع: فرار ازعشق ممنوع

    بوسیله م.ش
    پاسخ ها
    28
    نمایش ها
    5,495

    RE: فرار ازعشق ممنوع

    آقاي كوشيار عزيز

    با توضيحات مدير محترم همدردي ديگه جاي هيچ صحبتي باقي نمي مونه!

    فقط اينكه مردانه پاي تصميمت واستا و تحت هيچ شرايطي اين قرار ملاقات رو قبول نكن شايد اين آخرين فرصتيه كه خدا بهت...
  6. پاسخ ها
    19
    نمایش ها
    3,038

    RE: توی موقیعتش قرار نگرفتی که بفهمی من چی میگم...

    سلام علي آقا

    به نظر من خود شما هم هنوز به بلوغ كافي براي ازدواج نرسيدين !
    اصلا خودتو درگير نكن كه چي كار كنم و چي كار نكنم ...

    فقط ديگه به هيچ عنوان نبينش همين

    ميشه ازت بپرسم چطور تونستي...
  7. پاسخ ها
    28
    نمایش ها
    37,577

    RE: چطوری عشق یک مرد متاهل رو فراموش کنم؟؟؟؟

    سلام پاني عزيز

    ببخشيد كه رك ميگم اما به نظر من عشقي دركار نبوده ونيست !
    عشق جايي كه بوي خيانت بياد پاشو نميذاره چون مقدسه!!!!
    مردي كه با مزاحمت تلفني بياد توي زندگي ميشه روش حساب كرد؟؟؟
    ...
  8. موضوع: فرار ازعشق ممنوع

    بوسیله م.ش
    پاسخ ها
    28
    نمایش ها
    5,495

    RE: فرار ازعشق ممنوع

    اول كلا رابطه رو با اون خانوم قطع كن بعد به فكر فرصت خواستن از خانومت باش برادر عزيز!

    نمي دونم چطور ميتوني تمومش كني فقط هرچه زودتر تمومش كن
  9. موضوع: فرار ازعشق ممنوع

    بوسیله م.ش
    پاسخ ها
    28
    نمایش ها
    5,495

    RE: فرار ازعشق ممنوع

    آقاي كوشيار ميتونستيد اين تنوع رو در رابطه با خانومت ايجاد كني زندگيتون هم شيرين تر ميشد!
    ببخشيد اما به نظر من هركاري تاواني داره كه بايد پرداخت كرد...
  10. پاسخ ها
    34
    نمایش ها
    7,142

    RE: پایان سه سال تلخی بی پایان ، بلاخره تمام شد

    سلام سابيناي عزيزم

    من در جريان مشكلات نيستم چون تازه عضو شدم اما برات آرزوي آرامش ميكنم دوستم :323:

    ميشه لينك تاپيكاي قبليتو بدي؟
  11. پاسخ ها
    12
    نمایش ها
    19,444

    RE: چه نذري بكنم تا حاجتم برآورده شود؟

    سلام دوستان عزيزم

    از همتون ممنونم :43:
    انشالا مشكلات همه حل بشه منم به دعاي خير شما عاقبت بخير شم :323:
  12. پاسخ ها
    68
    نمایش ها
    6,147

    RE: نمی دونم همدیگرو قبول داریم یا نه ؟

    سلام يلداي عزيز

    اول ملاكهاي ازدواجت رو ليست كن (بدون در نظر گرفتن اي آقا) ، وبعد ويژگي هاي اين آقا رو ليست كن!

    حالا اين دوتا رو باهم مقايسه كن تا نتيجه بگيري!
    ببين عزيزم مهم نيست كه اين آقا...
  13. پاسخ ها
    12
    نمایش ها
    19,444

    چه نذري بكنم تا حاجتم برآورده شود؟

    سلام دوستان عزيز همدردي

    من از وقتي با اين تالار آشنا شدم از تك تك شما درس زندگي آموختم و دست همتونو ميبوسم! :72: :72: :72: :72: :72:

    حالا ميخوام بگين بزرگترين نذري كه كرديد و حاجت روا شديد چي...
  14. پاسخ ها
    12
    نمایش ها
    2,205

    RE: داغونم کمکم نمی کنید؟

    سلام دوست عزيزم

    حرفات رنگ وبوي بي حوصلگي داره!

    من توي زندگيم درگير يه سري مشكل شدم كه خيلي دارم سختي ميكشم اما خدارو شكر ياد گرفتم كه اول از همه خودم بايد به فكر خودم باشم ، همش از ديگران توقع...
  15. پاسخ ها
    52
    نمایش ها
    11,952

    RE: از نامزدم متنفرم ولی نمی تونم بهم بزنم.

    سلام نبات عزيزم

    ببخشيد كه خيلي رك وپوست كنده ميگم اما رابطه ات با همكلاسيت اصلا درست نبود حتي در حد صحبت كردن!
    به نظر من اون آقا اگر شمارو دوست داشت و به قول خودتون ميگه هنوز سر حرفم هستم غيرتش...
  16. پاسخ ها
    52
    نمایش ها
    11,952

    RE: از نامزدم متنفرم ولی نمی تونم بهم بزنم.

    سلام نبات عزیزم

    میدونم خیلی ترسیدی و شکه شدی و احساس بدی داری!
    ولی به نظر من باهاش حرف بزن و ازش بخواه توضیح بده چرا این کارو باهات کرده؟
    میشه یکم بیشتر توضیح بدی چند سالشه ؟ تحصیلاتش؟...
  17. RE: در این رابطه باکره بودنم را از دست دادم! جدا شوم یا صبر کنم؟

    بهار شادی عزیز ممنونم
    خیلی آروم شدم با خوندن راهنماییت و میدونم کاملا درست میگی !

    بهش گفتم تا اسفند وقت داری اونم قبول کرد گفت خیالت راحت واست یه زندگی میسازم که همه این سختیا جبران بشه!
    برام...
  18. پاسخ ها
    46
    نمایش ها
    14,887

    RE: خیانت خانمم و دیوانگی من...کمکم کنید

    سلام برادر گرامي

    ميدونم توي شرايط سختي هستي وقتي يه مرد گريه ميكنه يعني واقعا قلبش به درد اومده!

    من به عنوان يه دختر جوون و امروزي كه تقريبا توي محيط آزادي بزرگ شده بهتون ميگم خانومتون حتما...
  19. RE: چه جوري بايد به همسرم بگم كه از اين طرز زندگي ناراضي ام؟

    سلام هاجس عزيزم
    ميدونم از سردي توي زندگيت خسته شدي!

    به نظر من توي اين فرصتي كه تا عيد به زندگيت دادي بي توقع عشق بورز !

    بعضي مردا وقتي احساس ميكنن داري عشق ميورزي و در مقابل توقع داري اونم...
  20. پاسخ ها
    14
    نمایش ها
    11,178

    RE: عادت خیلی زشت شوهرم، اینم نوعی خود ارضای هست؟

    سلام ماه عسل عزيز

    پسرخاله من هم همين عادت رو داره ولي فقط وقتي ميخوابه دستش توي لباس زيرشه

    يه شب كه همگي خونه مادربزرگم خوابيديم همه متوجه اين قضيه شدند و كلي ازش عكس گرفتند فردا صبح كه بيدار...
  21. RE: در این رابطه باکره بودنم را از دست دادم! جدا شوم یا صبر کنم؟

    آقاي محمد همدرد گرامي

    فرهنگ خانوادگي من واين آقاي محترم اصلا به اين حرفها كه شما گفتيد نميخوره !

    پدرو مادر خود من باهم دوست بودن وازدواج كردند الان هم 30ساله عاشق هم هستند ...

    اين طرز فكر كه...
  22. RE: آیا رابطه رو قطع کنم؟

    سلام برادر گرامی

    ادامه این رابطه به نفع هیچ کدومتون نیست

    من چهار ساله با همین حرفا خودمو گول زدم والان هیچی...
    فقط غم و غصه داره جای عشمو میگیره

    جدا شو حتی اگر حس میکنی عاشقشی
  23. پاسخ ها
    18
    نمایش ها
    37,559

    RE: با این همه تنهایی چیکار کنم؟؟؟

    سلام رهای عزیزم

    تنهاییتو با هر چیز میخوای پر کن فقط با دوستی پر نکن !!!!!!!!!!!!!!!!!

    اینو خواهرانه بهت میگم من الان بعد از چهار سال دوستی غرق مشکلاتی شدم که هزار برابر از تحمل تنهایی بدتره!...
  24. پاسخ ها
    13
    نمایش ها
    4,975

    RE: یه مشورت

    برادر گرامي سلام

    به نظر خودت خيلي زود نيست؟؟؟
    تو هنوز راه طولاني در پيش داري تا به بلوغ فكري و عاطفي برسي

    ميدوني چقدر توي محيط دانشگاه طرز فكرت عوض ميشه؟
    توي محيط كار كلي تجربه كسب ميكني !
    ...
  25. موضوع: عمل زیبایی

    بوسیله م.ش
    پاسخ ها
    23
    نمایش ها
    3,287

    RE: عمل زیبایی

    سلام آنالياي عزيز

    به نظرم خيلي حساس و نكته سنج شدي (روي نكات منفي زوم ميكني)
    حالا شوهري كه دوستت داره و براي خوشبختيت تلاش ميكنه يه چيزي ازت خواسته تو چرا انقدر بهم ريختي؟

    من جاي تو بودم...
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 25 , از مجموع 36
صفحه 1 از 2 1 2
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:34 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.