دوشنبه 18 اردیبهشت 91, 23:38
آنیتای عزیز،
اینجور مسائل رو باید بی رودرواسی و خیلی رک با طرف حل کرد. هرچی که هیچی نگی و تو خودت بریزی مثل باتلاقی میشه که بیشتر درش فرو میری. به نظر من تو باید یک بار و واسه همیشه تکلیفت رو با...
یکشنبه 17 اردیبهشت 91, 21:40
...
و اما پاسخ سارای عزیز، یادت باشه دوست عزیز، هیچ وقت با یک پسر به امید اینکه باهات ازدواج کنه سکس نده چون ما پسرا تازه بعد از اینکه با یک دختر سکس کردیم مغزمون به کار میوفته و فکر میکنیم که آیا...
یکشنبه 17 اردیبهشت 91, 21:20
اشتباه اول: طرز فکرت خرابه چون فکر میکنی زن بی حجاب=زن با مشکل اخلاقی!
اشتباه دوم: فکر میکنی همه از تو قشنگترن!
اشتباه سوم: فکر میکنی شوهر تو اسیر توئه!! نه عزیزم اونم یه آدمه.
یکشنبه 17 اردیبهشت 91, 21:14
به نظر من اشتباه شما این بوده که با یک زن ازدواج کردید نه یک مرد! بهتر بود زمان انتخاب بیشتر مرد بودن طرف رو محک میزدید.