سلام خواهر خوبم
من ی پسر هستم که 6 ماهه عقد کردم
قبلا میگفتم که مرد باید خودش چشم و گوشش باز باشه و زنش رو باید با وجودش بخواد
ولی الان فهمیدم اگه زن نخواد حتی اگه زن خوشگل و خوشتیپ نباشه شوهرش...
سلام خواهر خوبم
من ی پسر هستم که 6 ماهه عقد کردم
قبلا میگفتم که مرد باید خودش چشم و گوشش باز باشه و زنش رو باید با وجودش بخواد
ولی الان فهمیدم اگه زن نخواد حتی اگه زن خوشگل و خوشتیپ نباشه شوهرش...