به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

جست و جو:

جست و جو: جست و جو در زمان 1.00 ثانیه صورت گرفت.

  1. RE: فردي رو خيلي دوست دارم اما مي خوام با اين حس مبارزه كنم.

    بسمه تعالي
    صنم خانم ايشون هرگز در مورد سوء استفاده از توكل حرف نزدند.
    ولي سوال دارم.فرشته مهرون& شما براي چه رها كردن دانشگاه رو از سوي آقا شهروز نشانه اي منفي مييدانيد؟
    مسلما ايشون صنم خانم زو...
  2. RE: فردي رو خيلي دوست دارم اما مي خوام با اين حس مبارزه كنم.

    بسمه تعالي

    عليك سلام.
    تبريك ميگم هم به شما هم به آقا داماد
    علت اين نيست كه پسرها هوس بازند و هر كاري براي رسيدن به خواستشون ميكنند.
    بعضي پسرها هم به يه ديني اعتقاد دارند به نام اسلام.
    در دو...
  3. RE: فردي رو خيلي دوست دارم اما مي خوام با اين حس مبارزه كنم.

    بسمه تعالي
    شما اصلا معلومه چت هست دختر؟!
    خب ميخوايد قطع ارتباط كنيد ديگه اصلا طرفش نريد نه اينكه هي با پا پيش بكشيد با دست پس بزنيد(شايدم بر عكس گفتما)
    قصيءالقلب بودن هم....به عمل كار برآيد به...
  4. RE: فردي رو خيلي دوست دارم اما مي خوام با اين حس مبارزه كنم.

    بسمه تعالي
    سال نوتون كهنه!
    خب تبريك ميگم:310:
    ولي شما موانع رو بهش بگيد.بايد قبول كنه.اگر هم نتونه خب شما انجام وظيفه كرديد.بهش گفتيد.اين براي يه دختر سخته؟!

    البته ارتباط پسر-دختر قبل از...
  5. RE: فردي رو خيلي دوست دارم اما مي خوام با اين حس مبارزه كنم.

    بسمه تعالی
    چرا شما نمیخواهید اجازه بدید بیاد خواستگاریتون؟؟فقط چون رفته خارج؟
    صنم خانم، خواهر من، نکن از این کارها...!
    اگر بگید ما اول میخوایم باهاتون آشنا بشیم، یا در موردتون تحقیق کنیم، بهتر...
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.