به نظرم سن شما پایینه اگه بالا می بود راهی داشت.
ولی تفاوت سن این قد زیاد فکر نکنم خوب باشه.
به نظرم سن شما پایینه اگه بالا می بود راهی داشت.
ولی تفاوت سن این قد زیاد فکر نکنم خوب باشه.
سلام ماری خانم!
به نظرم این سفرای مجردی باید تا اندازه ای عادی باشه ولی تو می تونی با رسم و روش زیرکانه جهتشو متحول کنی.
مثلا اینکه با کلمات عاشقی و دوست داشتنی بهش بگی برو ان شاء الله برگردی با هم...