ای خسته از این زندگی.. کاش مردها رو بهتر بشناسی
اگه دنبال کسی میگردی که به جز تو به هیچ زنی احساس نداشته باشه یا باید با یه زن ازدواج کنی یا با مردی که مشکل جنسی داشته باشه.
همه مردا حتی همه مردایی...
ای خسته از این زندگی.. کاش مردها رو بهتر بشناسی
اگه دنبال کسی میگردی که به جز تو به هیچ زنی احساس نداشته باشه یا باید با یه زن ازدواج کنی یا با مردی که مشکل جنسی داشته باشه.
همه مردا حتی همه مردایی...
سلام امید زندگی
من عضو این سایت نبودم. این تاپیکو که خوندم عضو شدم تا نظرمو به عنوان به مرد متاهل بگم ایشالله کمک کنه.
اول اینکه این حرف شوهرت که میگه همه عذابایی که کشیدی به اندازه یه اپسیلون عذاب...