کسی چیزی نمی گه؟
آقای sci و hamed ممنون میشم شما هم راهنماییم کنید.
کسی چیزی نمی گه؟
آقای sci و hamed ممنون میشم شما هم راهنماییم کنید.
سلام
دوستان من همون just.God هستم و این تاپیک خودمه اما متاسفانه مشکلی با نام کاربریم پیدا کرده بودم هرکاری می کردم و هر کافی نتی که می رفتم باز نمی کردش مجبور شدم یه حساب جدید باز کنم.
و الان به...