سلام شمیم جان
من و دوستم نازی باهم بهت سلام کردیم .چون نازی پیشم نشسته .
تاپیکتو کلا خوندیم . . . هم خندیدیم هم حرص خوردیم . . .
مخصوصاً نازی
میدونی چرا ؟؟؟ زندگی تو کپی زندگی نازی بود . البته...
سلام شمیم جان
من و دوستم نازی باهم بهت سلام کردیم .چون نازی پیشم نشسته .
تاپیکتو کلا خوندیم . . . هم خندیدیم هم حرص خوردیم . . .
مخصوصاً نازی
میدونی چرا ؟؟؟ زندگی تو کپی زندگی نازی بود . البته...
سلام
از همه دوستان خوبم به خاطر راهنمایی هاشون متشکرم . خیلی آروومم کردین . امیدوارم تو تمام مراحل زندگیتون موفق باشین و هیچ وقت غم به دل های بزرگتون نیاد .:72:
دیروز که از سرکار رفتم خونه ، جدی...