سلام
من 27 سالمه ایشان 23 مثلا من خیلی بهش محبت میکنم و همیشه هوا شو دارم اما ایشان سرد هست و بعضی وقت که گلایه میکنم میگم چرا سردی سری عصبانی میشه و میگه من همینم دوست داری باشه نداری میتونی بری...
سلام
من 27 سالمه ایشان 23 مثلا من خیلی بهش محبت میکنم و همیشه هوا شو دارم اما ایشان سرد هست و بعضی وقت که گلایه میکنم میگم چرا سردی سری عصبانی میشه و میگه من همینم دوست داری باشه نداری میتونی بری...
سلام دوستانِ عزيز من مشكلم اين هست كه زيادى حساسم و عشقم اصلا از اين اخلاقم راضى نيست ، مثلا فكر ميكنه من زندونش كردم و هى هميشه غیرتی ميشم لطفا شما كمكم كنيد مرسی.