خب چرا کنف بشم؟؟ مگه خود من که این همه به پسرا جواب رد دادم هدفم کنف کردن اونا بود؟همیشه به پسرایی که جرات میکردن حرفشونو میگفتن احترام میذاشتم.
خب چرا کنف بشم؟؟ مگه خود من که این همه به پسرا جواب رد دادم هدفم کنف کردن اونا بود؟همیشه به پسرایی که جرات میکردن حرفشونو میگفتن احترام میذاشتم.
دوستان من همون shabnam هستم که تو این چند روز خیلی تلاش کردم و نتونستم با نام کاربری قبلی وارد شم و مجبور به درست کردن نام کاربری جدید شدم.
کنجکاو عزیز ممنون از تاپیکها، hamdam و mehrdad ممنون از...