سلام دوست عزیز :72:

پست‌های تاپیکو دو بار به صورت کامل خوندم. مشاوران عزیز همدردی - که خدا حفظشون کنه :43: - راهنمایی‌های خیلی خوبی کردن. با اجازه‌ی بزرگترای انجمن منم دوست داشتم نظرمو بگم

ببین...