سلام
من هم شرايطم تا حدودي مثل شماست با اين تفاوت كه من در جايگاه دخترم ! منم كسي رو دوس دارم كه فقط چند ماه ازم كوچيكتره اما بازم نميتونم با اين مسئله كنار بيام با اينكه ديوانه وار همديگه رو دوس...