سلام
من هم شرايطم تا حدودي مثل شماست با اين تفاوت كه من در جايگاه دخترم ! منم كسي رو دوس دارم كه فقط چند ماه ازم كوچيكتره اما بازم نميتونم با اين مسئله كنار بيام با اينكه ديوانه وار همديگه رو دوس...
سلام
من هم شرايطم تا حدودي مثل شماست با اين تفاوت كه من در جايگاه دخترم ! منم كسي رو دوس دارم كه فقط چند ماه ازم كوچيكتره اما بازم نميتونم با اين مسئله كنار بيام با اينكه ديوانه وار همديگه رو دوس...