یکشنبه 26 خرداد 87, 22:37
به نظر من هرگز به چنین ازدواجی نزدیک نشو
هیچ نضمینی برای بقا وجود نداره!!!!!!!!!!!!!!
یکشنبه 12 خرداد 87, 16:25
شما گفته اید که این می تونه یک ازمایش خداوند بعد از نجات شما از اون گرفتاری ها باشه
به نظر من هم همینطوره پس حتما محتاطانه اقدام کن و تصمیم بگیر و از پیش داوری پرهیز کن
به نظر من کار خوبی کردی که...
سه شنبه 07 خرداد 87, 20:23
سلام
پس هنوز بهت پیشنهاد ازدواج نداده و خودت می خوای اقدام کنی؟
به نظر من اون بدون شک بهترین دوست تو هست و خواهد بود
ولی ممکنه بهترین یاور تو در بقیه عمرت نباشه چون تو یک کاری داری و اون یک کار...
سه شنبه 07 خرداد 87, 02:24
به نظر من باید صبر کنی این کاری که می کنی شاید موقتا در نظرت خوب باشه ولی در طولانی مدت شاید نظرت عوض بشه
ولی در هر صورت قویترین نیرو ها نیروی عشق هست. عشق اگر واقعا عشق باشه خودش همه راه ها را...