من کاملا احساست رو درک می کنم چون خودمم یه همچین مسئله ای دارم اما نه کاملا مثل مورد شما ! پس نمی خوام الکی برات نسخه بپیچم !

این آقا که گفته از همون 3 سال پیش به شما همه چیزو ! شما 3 سال...